دانلود فایل2

خرید ودانلود فایل گوشی های سامسونگ هواوی لنوو مارشال

دانلود فایل2

خرید ودانلود فایل گوشی های سامسونگ هواوی لنوو مارشال

دانلود و خرید فایل گوشی های موبایل
حل مشکل اکانت گوگل بدون باکس وخاموشی
حل مشکل اکانت گوگل بدون نیاز به باکس
قفل گوگل
ارم
Reset FRP
هنگ روی ارم
google account bypass
google account
فایل فلش فارسی

فایل فلش رسمی
رام رسمی و فارسی
پایان نامه - مقاله ترجمه شده - پروپزال - پاورپوینت

کلمات کلیدی

حل مشکل خاموشی و ارور 4032 Huawei Y6 SCL-U31 MT6582 بعد از فلش

فایل فلش فارسی OT-6030D (رام فارسی OT-6030D)مخصوص فلش تولز

فایل فلش OT-5035D مخصوص فلش تولز (فارسی ندارد)

پاورپوینت نقد شوندگی در بازارهای مالی

آموزش تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست

اقتصاد سیاسی رسانه‌ها

رابطه بین هوش هیجانی و کارآفرینی

آترواسکلروز

نقـش دولـت در اقـتـصاد

دندانپزشکی

استفاده از سوخت گاز طبیعی

مدلسازی تقاطع مدلسازی شبکه

مدل های جریان ترافیک ماکروسکوپی درجه اول

حسابداری مدیریت ارزیابی مالی

جبران خسارت ناشی از نقض قرارداد

روان شناسی (خودشناسی)

اضطراب تعمیم یافته

پاورپوینت بررسی استراتژی در عمل

کارآموزی در شرکت تجهیزات پزشکی راد طب

پاورپوینت بررسی روش‌های تأمین مالی و تأثیر آنها بر ثروت سهامداران

پاورپوینت بررسی شیوه‌های تأمین مالی در ایران

کارآموزی برق

کارآموزی در پارس خودرو

پروتکل درمان شناختی-رفتاری هیپوکاندریا یا خود بیمار انگاری

پاورپوینت بررسی اصطلاحات مدیریت استراتژیک

تبلیغات در اینترنت

پرتوهای X (پرتونگاری)

افسردگی و عوامل بروز آن

کاملترین مجموعه لغات زبان تخصصی مدیریت ( کلیه گرایش ها)

اصل و ترجمه بسیار روان مقاله علوم سیاسی با موضوع نوکارکردگرایی

  • ۰
  • ۰

پروپوزال اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر اضطراب و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری



پروپوزال اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر اضطراب و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
دسته: روانشناسی 

بازدید: 2 بار 


فرمت فایل: doc 


حجم فایل: 59 کیلوبایت 


تعداد صفحات فایل: 15 







پروپوزال اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر اضطراب و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مساله

از نیمه قرن بیستم (دهه 1960) پژوهش و مطالعه درباره کودکانی آغاز شده است که حالت و کردار آنان برای بسیاری از پدران، مادران، معلمان و مددکاران حیران کننده است (رحیمیان بوگر، 1391). این گروه علی رغم داشتن هوش طبیعی، بدون بهره گیری از آموزش های ویژه، قادر به ادامه تحصیل نیستند، یا برخی دیگر ممکن است یک روز مطلب را به خوبی فراگیرند و روز دیگر تمام آن را فراموش کنند. عده ای دیگر در پاره ای از کارها بر بسیاری از همگنان خود پیشی می گیرند و در قسمتی دیگر مانند کودکان کوچکتر از خود عمل می کنند. بسیاری از این کودکان تنها در یادگیری یک درس خاص دچار مشکل هستند، اما برخی از آنان در یادگیری چند موضوع درسی مشکل دارند. مشکل یادگیری این کودکان معمولاً با افزایش سن آنان شدیدتر می شود (بویل و فورچلی، 2014).

اختلالات یادگیری یکی از معضلات مهم و تعیین کننده ی سرنوشت تحصیلی دانش آموزان به شمار می آید (سیدمن، بیدرمن و استفن، 2006). این اختلالات به ضعف قابل ملاحظه ی دانش آموزان از لحاظ آموزشی و بالینی در دروس مربوط به دیکته، حساب و خواندن اطلاق می گردد که به طبع، دیگر مسائل آموزشی دانش آموز را تحت تأثیر قرار داده و با پیامدهای روانی- اجتماعی نامساعد بعدی همراه خواهد بود (پنینگتون، 2009). اگرچه در سبب شناسی این اختلالات بر عوامل زیستی و بدکارکردی های سیستم عصبی مرکزی تأکید می شود؛ اما مطالعه بر روی دانش آموزان ابتدایی در کالیفرنیای ایالات متحده نشان داد که عوامل روانی- اجتماعی و جمعیت شناختی اثر برجسته ای بر بروز، شیوع و تشدید پیامدهای منفی این اختلالات دارند (دیویس و برویتمن، 2011).

1-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر اضطراب و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

2-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر اضطراب دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

1-2-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر علایم جسمانی اضطراب دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

2-2-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر نگرانی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

3-2-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

1-3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر قالب های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

2-3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

3-3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر گرایش ضداجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

4-3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر روابط خانوادگی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

5-3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر روابط آموزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.

6-3-­ آموزش مؤلفه­های هوش هیجانی بر روابط اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری مؤثر است.


پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .


کلمات کلیدی : پروپوزال اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر اضطراب و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری , پروپوزال اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر اضطراب و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش هیجانی سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری پروپوزال اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش هیجانی پروپوزال اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر اضطراب


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی