دانلود فایل2

خرید ودانلود فایل گوشی های سامسونگ هواوی لنوو مارشال

دانلود فایل2

خرید ودانلود فایل گوشی های سامسونگ هواوی لنوو مارشال

دانلود و خرید فایل گوشی های موبایل
حل مشکل اکانت گوگل بدون باکس وخاموشی
حل مشکل اکانت گوگل بدون نیاز به باکس
قفل گوگل
ارم
Reset FRP
هنگ روی ارم
google account bypass
google account
فایل فلش فارسی

فایل فلش رسمی
رام رسمی و فارسی
پایان نامه - مقاله ترجمه شده - پروپزال - پاورپوینت

کلمات کلیدی

حل مشکل خاموشی و ارور 4032 Huawei Y6 SCL-U31 MT6582 بعد از فلش

فایل فلش فارسی OT-6030D (رام فارسی OT-6030D)مخصوص فلش تولز

فایل فلش OT-5035D مخصوص فلش تولز (فارسی ندارد)

پاورپوینت نقد شوندگی در بازارهای مالی

آموزش تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست

اقتصاد سیاسی رسانه‌ها

رابطه بین هوش هیجانی و کارآفرینی

آترواسکلروز

نقـش دولـت در اقـتـصاد

دندانپزشکی

استفاده از سوخت گاز طبیعی

مدلسازی تقاطع مدلسازی شبکه

مدل های جریان ترافیک ماکروسکوپی درجه اول

حسابداری مدیریت ارزیابی مالی

جبران خسارت ناشی از نقض قرارداد

روان شناسی (خودشناسی)

اضطراب تعمیم یافته

پاورپوینت بررسی استراتژی در عمل

کارآموزی در شرکت تجهیزات پزشکی راد طب

پاورپوینت بررسی روش‌های تأمین مالی و تأثیر آنها بر ثروت سهامداران

پاورپوینت بررسی شیوه‌های تأمین مالی در ایران

کارآموزی برق

کارآموزی در پارس خودرو

پروتکل درمان شناختی-رفتاری هیپوکاندریا یا خود بیمار انگاری

پاورپوینت بررسی اصطلاحات مدیریت استراتژیک

تبلیغات در اینترنت

پرتوهای X (پرتونگاری)

افسردگی و عوامل بروز آن

کاملترین مجموعه لغات زبان تخصصی مدیریت ( کلیه گرایش ها)

اصل و ترجمه بسیار روان مقاله علوم سیاسی با موضوع نوکارکردگرایی

  • ۰
  • ۰

پروپوزال میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس و رابطه آن با سبک های یادگیری دانش آموزان



پروپوزال میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس و رابطه آن با سبک های یادگیری دانش آموزان
دسته: روانشناسی 

بازدید: 4 بار 

فرمت فایل: doc 

حجم فایل: 43 کیلوبایت 

تعداد صفحات فایل: 12 

پروپوزال میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس و رابطه آن با سبک های یادگیری دانش آموزان در 12 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

در طول بیست سال اخیر در زمینه ی تدریس نظریه های قابل توجهی طرح و ارائه شده است که تعداد زیادی از آنها توسط گانیه و دیک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. در حال حاضر نظام های آموزشی با فقر تفکر در دانش آموزان مواجه هستند بسیاری از صاحب نظران تربیتی علت این امر را نتیجه حاکمیت روش های سنتی و استفاده نکردن از روش های تدریس فعال در مدارس می دانند(شعبانی، 1381). بر اساس نظریه ی یادگیری کلیه ی فراگیران روش های یادگیری خاصی را ترجیح می دهند به عبارت دیگر هر روش تدریس برای بعضی از فراگیران مطلوب و آسان، برای بسیاری نسبتا رضایت بخش و برای بقیه نامطلوب است. مشکل اساسی روش های تدریس سنتی آن است که برای عده ای مفید و مثمر ثمر است و برای عده ای مخرب است. در صورت کاربرد مستمر، بی حساب و یکنواخت روش سنتی عده ی بسیاری فرصت پیشرفت در یادگیری را نخواهند یافت(احمدی، 1386). زیرا آموزش برای همه به واسطه دو عامل دسترسی و مشارکت تحقق می پذیرد حال چنانچه روش های تدریس و یادگیری تنوع نداشته باشد، فرصت تحقق آرمان آموزش و پرورش میسر نخواهد شد. ظاهرا ممکن است اصل بهره مندی از فرصت آموزش تحقق یافته باشد اما روش های  یکنواخت ویژگی ها، علایق، قابلیت ها و نیازهای منحصر به فرد افراد را در نظرنمی گیرد، در نتیجه چنین تصوری کاذب است (احمدی، 1386). تدریس در گذشته بر اساس دیدگاه متخصصان تعلیم و تربیت به معنی انتقال معلومات بوده اما صاحب نظران جدید تعلیم وتربیت بر این باورند که معلم باید روش دانستن را به دانش‌آموز بیاموزد نه اینکه صرفاً به انتقال فرمول ها و معلومات اکتفا کند معلم باید دانش‌آموز را کمک کند تا خود تجربه کند و از طریق تجارب خود مطالب را فراگیرند، لذا توجه به  کیفیت و شیوه ی تدریس معلمان باید امر بسیار ضروری و جدی تلقی شود و برنامه ریزان و مسئولان موظفند که فرصت های لازم برای آشنائی هر چه بیشتر معلمان با روشها و الگوهای جدید و خلاق تدریس را فراهم نموده ، و شرایط و امکانات را برای اجرای موفقیت آمیز این روش ها آماده نمایند (جویس1 و همکاران، 2000؛ به نقل از بهرنگی، 13800 ).

1-بین میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس با سبک های یادگیری دانش آموزان رابطه وجود دارد.

2-بین میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس با سبک یادگیری تجربه عینی دانش آموزان رابطه وجود دارد.

3-بین میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس با سبک یادگیری مشاهده تاملی آموزان رابطه وجود دارد.

4-بین میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس با سبک یادگیری مفهوم سازی انتزاعی دانش آموزان رابطه وجود دارد.

5-بین میزان آگاهی معلمان از روش های نوین تدریس با سبک یادگیری آزمایشگری فعال دانش آموزان رابطه وجود دارد.

6-بین سبک های یادگیری دانش آموزان دختر و پسر تفاوت وجود دارد.

7-بین آگاهی از روش های نوین تدریس معلمان به لحاظ جنسیت تفاوت وجود دارد.

8-بین آگاهی از روش های نوین تدریس معلمان به لحاظ سابقه خدمت تفاوت وجود دارد.

9-بین آگاهی از روش های نوین تدریس معلمان به لحاظ میزان تحصیلات تفاوت وجود دارد.

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی