پروپوزال رابطه اختلالهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی

پروپوزال رابطه اختلالهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
پروپزال کارشناسی ارشد شامل:
مقدمه و بیان مساله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف اصلی و فرعی پژوهش
سوالات پژوهش
فرضیه های پژوهش
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
پیشینه پژوهش
طرح پژوهش
جامعه و نمونه پژوهش
روش نمونه گیری
ابزار های پژوهش
روش جمع آوری داده ها
روش تجزیه و تحلیل داده ها
منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA
فایل به صورت ورد و با فرمت doc می باشد و قابل ویرایش می باشد.
قسمت هایی از پروپزال:
بیان مسئله
در حال حاضر ناتوانیهای یادگیری به منزلة علت اصلی مشکلات شدید یادگیری تحصیلی شناخته شده است. ناتوانیهای یادگیری کماکان رشتهای تلفیقی و پویاست که نسبت به پیشرفتهای پژوهشهای آموزش و پرورش و سیاست و تغییرات مهم در جامعه واکنش نشان میدهد.
اصطلاح نارسایی در یادگیری به وسیله روانشناسان و متخصصین تعلیم و تربیت مورد استفاده قرار میگیرد در حالیکه متخصصان پزشکی اختلال یادگیری را ترجیح میدهند مشکل یادگیری به یکی از منابع زیر نسبت داده میشود: 1- آسیبهای عصبی 2- بدکاری و نارسایی در فهم و درک مطالب 3- اختلال حسی 4- بینظمی و آشفتگی زبان 5- عقبماندگی ذهنی 6- محرومیت فرهنگی 7- نقص و نارسایی زبان 8- مشکلات آموزش
نارسایی ویژه در یادگیری گروه ناهمگونی از کودکان را در بر میگیرد که مشکلاتی را در حوزههای گوناگون دارند. این مشکلات اثرات مادامالعمری را برای فرد ایجاد میکند که به نظر میرسد خیلی بیشتر از خواندن، نوشتن و حساب کردن باشد و حوزههایی همچون سلامت، بهداشت روانی، روابط بین شخصی